написав Володимир
Якщо можна , аргументи про завищену плотність , дууже цікаво.
Із спілкування з "Барк"-ом і "Арго"-го зробив для себе висновки:
- плотність завищують НЕ виробники, а продавці. Особисто спілкувався з "Розеткою" , яка заявила плотність "Барк" - 950. Признали що помилились, і виправлять. Однак.... не виправили! )))
- Всі човни ПВХ виготовляються +/- з одних і тиж же матеріалів (як по характеристиках так і по виробниках). Стандартно плотність коливається від 750 до 950, що не має принципового значення. Це стосується човнів довжиною до 3 метрів Ну може трішки довших. Далі цікавіше.....950 малувато для великих човнів. Особливо мотрних. Тому там плотність повинна бути не менше 1100. Ну і матеріал трохи інший по структурі (хоча все той-же ПВХ)
Хоча деякі виробники (в т.ч. і "Барк") можуть виготовити будь-який човен з матеріалу плотністю 1100. Відрізнити матеріал можна, якщо мати в одній руці 750, а в другій 1100.
- стосовно плотності - це плотність армуючої сітки. З обох сторін сітка залита ПВХ. Товщина цієї заливки "на швидкість не впливає"
- ще є нюанси по кольору, але це вже лірика.
П.С. Стосовно лівих "Барк"-ів.... це навіть не дивно ))). І не тільки резинові човни підробляють. Спілкуйтеся з виобниками, купуйте в рекомендованих ними продавців, вимагайте документи. Я думаю іншого способу купити чесний товар просто немає.
На свою "Колібрі" отримав повний комплект документів для реєстрації. А для неї папірців потрібно немало. Не думаю, що "гаражний самодєлкін" зможе надати такі папери.