Запам'ятати мене з цього комп'ютера
Рыболовный интернет-магазин Фиш-мир
Відповісти Сторінка 2 з 4 [ 54 повідомлень ]
Човни, реєстрація

Активний дописувач
З нами з:
10 листопада 2011, 15:56
Повідомлень: 27
Звідки: тернопіль
Дякував (ла): 7
Подякувати: 0
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 07:46
Шановні рибалки! Як можна так бездумно та безвідповідально відноситись (дідько з ним до свого) до чужого Життя ?! Човен, це транспортний засіб,і трагічних випадків (підніміть статистику-ЖАХ !) ціла купа. Чомусь всі купуючи автомобіль , зброю чи навіть труси, хочуть якості, надійності меньш-більш відомого виробника, а чим відрізняється човен??? А корупція тут ні до чого - берете човен, везете до спеца у якого є певні дозволи на виготовлення, він діагностує ваш засіб, вносить конструктивні зміни чи доповнення , видає ДОКУМЕНТ - і ви щасливі, а головне УБЕЗПЕЧЕННІ господарі доброго човника, а не самопального корита....
рабів до раю не пускають.......

Активний дописувач
З нами з:
18 жовтня 2011, 12:32
Повідомлень: 40
Звідки: тернопіль
Дякував (ла): 1
Подякувати: 4
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 08:41
для власної безпеки треба мати рятувальний жилет. а не возити човен до спеців. А випасти з човна чи пробити якщо він надувний можна як з зареєстрованого так і з саморобного.


Активний дописувач
З нами з:
10 листопада 2011, 15:56
Повідомлень: 27
Звідки: тернопіль
Дякував (ла): 7
Подякувати: 0
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 09:23
Для самовпевнених в (броне)жилетах - переохолодження що - ПОФІГУ??? Можете перевірити на собі, які наслідки чекають після півгодинного перебуванння (не кажу більше) у воді 6-10 плюс.Я особисто був в подібній ситуаціі і не помогло на той час 15-річне моржування-хворів два тижні (Богу дякувати живий лишився).....
рабів до раю не пускають.......
Востаннє редагувалось Ангел в 23 квітня 2014, 09:30, всього редагувалось 1 раз.

Активний дописувач
З нами з:
18 жовтня 2011, 12:32
Повідомлень: 40
Звідки: тернопіль
Дякував (ла): 1
Подякувати: 4
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 09:29
а чим допоможе експерт який огляне лодку?


Активний дописувач
З нами з:
10 листопада 2011, 15:56
Повідомлень: 27
Звідки: тернопіль
Дякував (ла): 7
Подякувати: 0
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 09:32
Читайте УВАЖНО = вносить конструктивні зміни чи доповнення , видає ДОКУМЕНТ - і ви щасливі, а головне УБЕЗПЕЧЕННІ господарі доброго човника, а не самопального корита....
рабів до раю не пускають.......

Активний дописувач
З нами з:
18 жовтня 2011, 12:32
Повідомлень: 40
Звідки: тернопіль
Дякував (ла): 1
Подякувати: 4
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 09:36
які конструктивні зміни вбережуть мене від того що можна просто випасти з лодки по не обережності? а на рахунок переохолодження згідний але якщо бути без жилета в такій холодній воді шансів взагалі нема особливо коли багато одягу
Востаннє редагувалось chehol666 в 23 квітня 2014, 09:44, всього редагувалось 1 раз.

Клубівець
Аватар користувача
З нами з:
02 листопада 2012, 20:49
Повідомлень: 343
Звідки: Тернопіль
Дякував (ла): 49
Подякувати: 87
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 09:44
Кодекс Украины об административных правонарушениях

Статья 116. Нарушение правил по охране порядка и безопасности движения на речном транспорте и маломерных судах Управление судоводителями речными или маломерными судами, не зарегистрированными в установленном порядке, или не прошедшими технического осмотра, или не несущими бортовых номеров и обозначений, или имеющими неисправности, с которыми запрещена их эксплуатация, или переоборудованными без соответствующего разрешения, или с нарушением правил загрузки, норм пассажировместимости, ограничений по району и условиям плавания — влечет предупреждение или наложение штрафа от одного до пяти не облагаемых налогом минимумов доходов граждан.

тобто виходить від 17 до 85 грн.
Источник: http://www.nibu.factor.ua/info/Zak_basa/Kodeksy/KUoAP/

ось ше- дуже полезна инфа
http://www.kum-parus.kiev.ua/r3_rekom_malom.html
Мурчик-добрий! Зображення

Активний дописувач
З нами з:
10 листопада 2011, 15:56
Повідомлень: 27
Звідки: тернопіль
Дякував (ла): 7
Подякувати: 0
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 10:19
chehol666 ! Розчохлись нарешті і зрозумій, що конструктивні зміни це в першу чергу наявність у човні блоку плавучості, а в 99% самопалів він відсутній і тд. і тп. На рахунок ПВХ та гумових човнів я особисто ні разу не чув ,щоб пробили одразу всі балони , а іх від 2 до 5 в залежності від моделі. Так,що навіть перевернутий чи пробитий човен не тоне- і навіть при відсутності(но-но-но,фу-фу-фу Gillet) хлоп, чи (ні разу не хлоп) сидить зверха на човнику і волає(або по 50,) і чекає помочІ (боронь Боже не дай Бог, то най Бог боронить).........
рабів до раю не пускають.......

Активний дописувач
Аватар користувача
З нами з:
08 жовтня 2013, 08:57
Повідомлень: 85
Звідки: Тернопіль
Дякував (ла): 30
Подякувати: 9
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 16:24
Ще б знати де такого спеца шукати, в яких інстанціях, то вже було б простіше рухатись далі.
Якщо хто знає, то підкажіть, будь-ласка, а то хочеться щоб все було в ажурі.


Новенький
З нами з:
30 квітня 2011, 12:18
Повідомлень: 5
Звідки: Тернопіль
Дякував (ла): 4
Подякувати: 0
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 17:32
народ хто знає які потрібно документи щоб зареєструвати човен і скільки це коштує, бо в мене є наприклад сертифікат малого судна де стоїть печатка на якій якій пише(регістр судноплавства України.Інженер інспектор).то нафіга мені ще цей човен ше десь возити на якісь експертизи чи удосконалення якщо він сертифікований.


Активний дописувач
З нами з:
18 жовтня 2011, 12:32
Повідомлень: 40
Звідки: тернопіль
Дякував (ла): 1
Подякувати: 4
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 21:02
Ігор не такий великий штраф 85 гривень. і з врахуванням того що рибінспекція не має права перевіряти ці документи то можна взагалі не переживати


Активний дописувач
З нами з:
18 жовтня 2011, 12:32
Повідомлень: 40
Звідки: тернопіль
Дякував (ла): 1
Подякувати: 4
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 21:11
ангел розчехлись ти. в мене резинова лодка і я не розумію для чого її реєструвати і як це забезпечить мою безпеку.


Клубівець
Аватар користувача
З нами з:
22 жовтня 2013, 10:11
Повідомлень: 302
Звідки: Тернопіль
Дякував (ла): 29
Подякувати: 141
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 21:40
написав chehol666
ангел розчехлись ти. в мене резинова лодка і я не розумію для чого її реєструвати і як це забезпечить мою безпеку.

помоєму з вантажопідйомністю менше 250 кг - реєструвати не потрібно.
не страшно коли ти один , страшно коли ти ноль

Клубівець
Аватар користувача
З нами з:
24 березня 2013, 17:18
Повідомлень: 677
Звідки: Ternopil
Дякував (ла): 84
Подякувати: 73
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 22:18
мають бути правила, які зрозуміти всім можна, що треба реєструвати, де треба реєструвати, які документи треба мати і надавати, а то цей диспут, переливання з пустого в порожнє, давайте якось визначимось , тоді буде всім зрозуміло і запитань буде менше, у нас в Україні такі правила і закони, що хрен його знає, підняли дискусію, давайте визначимось, що і як. Це запитання до компетентних органів і їх представників, не пояснюйте , а скажіть що де і як треба робити, тоді від цієї розмови буде користь, таке можливо зробити ? Андрій (Тернопіль) компетентна людина, йому і слово...


Клубівець
Аватар користувача
З нами з:
07 квітня 2012, 13:49
Повідомлень: 320
Звідки: Файне Місто
Дякував (ла): 67
Подякувати: 53
Повідомлення
Додано: 23 квітня 2014, 22:38
Шановні колеги рибалки! Тема підходяща, отже питання: "Які правила реєстрації плавзасобів і у котрі інстанції звертатися"? "Чи потрібно реєструвати надувні човни без моторів"? Дайте відповіді на ці запитання і питань буде менше.
F.G.W. - Fish Gone Wild
Показувати повідомлення за: Сортувати за
Відповісти Сторінка 2 з 4 [ 54 повідомлень ]

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 20 гостей

Доступно

Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі
Знайти:
Вперед:   
cron